تماس با مدیریت

اگر می خواهید مستقیم با مدیریت صحبت کنید می توانید از روش های زیر اقدام کنید.

موضوعات

گیفت کارت

00
60 بازدید

بررسی گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ

30 آبان 1401
0 نظر

گلکسی بادز ۲ پرو با کیفیت صدای عالی،‌ عملکرد فوق‌العاده ANC و پخش صدای ۲۴ بیتی، جدیدترین تلاش سامسونگ برای جذب کاربران به باغ محصور خود است. با بررسی این هدفون همراه زومیت باشید.

گلکسی بادز ۲ پرو (Galaxy Buds2 Pro) نسل دوم هدفون پرچم‌دار سامسونگ است که مرداد امسال همراه با گلکسی فولد ۴ و گلکسی فلیپ ۴ در رویداد آنپکد معرفی شد. بادز ۲ پرو با کیفیت صدای عالی، یکی از بهترین تجربه‌های نویز کنسلینگ فعال (ANC) و پشتیبانی از پخش محتوای صوتی ۲۴ بیتی و صدای بی‌اتلاف (Lossless)، می‌کوشد در درجه‌ی اول کاربران اکوسیستم سامسونگ و در درجه‌ی دوم، کاربران گوشی‌های اندرویدی دیگر را با تجربه‌ی هدفونی در حد و اندازه‌ی ایرپادز برای کاربران اکوسیستم اپل همراه کند. اکنون که دنیای تکنولوژی به سمت هرچه اختصاصی‌تر شدن و بالاتر رفتن دیوارهای باغ محصور اکوسیستم پیش می‌رود، نمی‌توان انتظار داشت سامسونگ مانند رقیبانش وارد این بازی نشود؛ اما جایی که رقبایی چون اپل و گوگل بر قابلیت‌هایی ازجمله راه‌اندازی آسان، جابه‌جایی خودکار بین دستگاه‌ها و صدای سه‌بعدی برای ترغیب کاربران به خرید هدفون‌های برند خود تأکید می‌کنند، سامسونگ بر قابلیت پخش صدای ۲۴ بیتی تمرکز داشته است.

با بررسی گلکسی بادز ۲ پرو همراه ما باشید تا ببینیم کره‌ای‌ها چقدر در ترغیب کاربران به ورود به باغ محصور اکوسیستم سامسونگ موفق عمل کرده‌اند.

طراحی و کیفیت ساخت گلکسی بادز ۲ پرو

ظاهر گلکسی بادز ۲ پرو درمقایسه‌با نسل گذشته تفاوت چندانی نداشته و فقط ایربادهای تخم‌مرغی شکل آن به‌جای روکش براق پلاستیکی، از روکش ماتی بهره می‌برند که آثار انگشت و گردوغبار بیشتری به خود می‌گیرند؛ اما درعوض شکیل‌تر به نظر می‌رسند و از دست سُر نمی‌خورند. روی هر ایرباد نیز ناحیه بادگیری برای جریان بهتر هوا و کاهش فشار ANC طراحی شده است. این هدفون در سه رنگ مشکی مات، سفید و یاسی موجود است که رنگ مشکی آن برای بررسی دراختیار زومیت قرار گرفته است.

مهندسان سامسونگ در بحث کیفیت ساخت و راحتی هدفون‌ همیشه سنگ‌تمام می‌گذارند و بادز ۲ پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. جدیدترین هدفون کره‌ای‌ها به‌قدری راحت است که می‌توانید تا آخرین لحظه‌ای که ایربادها کماکان شارژ دارند، بدون کوچک‌ترین حس آزردگی به موسیقی مورد‌علاقه خود گوش دهید. بااین‌حال، فیت هدفون تنها به شکل ایربادها و سه سری سیلیکونی ۱۱، ۱۳ و ۱۵ میلی‌متری آن محدود است و گاهی هنگام دویدن یا صحبت کردن، ایربادها در گوش تکان می‌خورند و نیاز به تنظیم مجدد دارند.

محمد رحمتی 33 مقاله منتشر کرده است

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

مقالات مشابه

مطالب به درد بخور برای شما

نظرات

تعامل و گفتگو با کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *